12/04/2010

May I present... my new shoes!


När jag  var i Milano för en vecka sedan såg jag ett par underbara lädersandaler hos Massimo Dutti. Jag var inte ute efter att shoppa någonting för mig eftersom jag ville spara pengar. Min pengsituation ändrades då jag anlände till Finland och det ända jag kunde tänka på var de där sandalerna... Så jag bad snällt om att Fra skulle gå och köpa dem till mig och nu har jag dem! Han tog med sig dem till Frankfurt! Gillar du dem? Hatar du dem? Jag är kär :)

A week ago, when I was in Milan, I saw a pair of leather sandals that I fell in love with. I was just eye shopping in Massimo Dutti and didn't have the intention to buy anything. So I left them there. Stupid me! When I came home to Finland I noticed that I couldn't stop thinking about them and I sent Fra to the shop to get them for me. Now I got them, he took them with him to Frankfurt. Do you like them? Hate them? I am in love :)

Jag tänkte i allafall använda dem med en blommig klänning och läderjacka.
I am going to use them in any case with a flower dress and a leather jacket.

5 comments:

Laura said...

Ibland säger det "klick" :) Jag tycker att de är riktigt söta, och kan användas till lite vad som helst för tillställning kan jag tänka mig!

iinis said...

oi somat ovat :)
pian nähdään, jee!

Saara said...

Laura: Tack :) och joo, man kan väl använda dem till precis vad som helst. Måste bara lacka tånaglarna söta :)

Iinis: kiitos, oot niin soma :)

karin said...

åh dom är ju jättesnygga!

Saara said...

Tack tack Karin :) Har redan gått omkring med dem hemma fast hurmycket :) I väntan på varmare uteväder...