21/12/2009

Mys med lillebror

Igår tog jag väl hand om min gulliga lillebror som haft det riktigt stressigt med allt pluggande. Jag bjöd på mat i Memphis, eftersom jag antog att han gillar deras stora hamburgare och det gjorde han :) Vi var i väldigt flick-pojke kontrast, han med ett stop öl och jag med ett glas rödvin.

Efter middagen blev det efterrättskaffe på Stindbergs. Vilket var lika mysigt! Det finns något så underbart med att sitta inne och mysa då snön faller ute. Jag är en vintermänniska, jag bara älskar vädret som pågott nu!


Kvällen slutade vi med att gå på bio och se på Flickan som lekte med elden. Superbra film! Jag gillade den alldeles massor! Så rolig, så ironisk och så spännande! Inte helt lik som boken men superbra ändå! Kan inte riktigt årka vänta på den tredje delen!



No comments: