22/12/2009

Underbaraste barndomsminnen


Min vän Martina, som jag har kännt sedan jag var några månader gammal var hos mig på middag igår. Vi började med att göra en intervju till hennes slutarbete och planerade smått nyårsfestandet och bytte de senaste nyheterna från våra liv.


Efter att vi ätit god mat (förrätt: bruschette, mat: köttbullar, sesampotatis och bufala-tomatsallad) njöt vi av chokladkakan som Martinas pojkvän hade gjort för oss !!!! Kolla också dekorationen!!!

Martina hade funderat ifall en händelse från vår barndom var sann eller om hon endast hade drömt det och började berätta om en dag då vi var ca. 8 år gamla och jag kom precis ihåg alla detaljer om händelsen... vilket fick oss att börja tala om vår barndom och allt möjligt som vi har gjort...


... vi satt på soffan i ljussken till morgonnatten och pratade om vad vi minns! Alldeles underbart!


No comments: