19/02/2014

Instagrams från förra veckan


1.Nudefärgat nagellack har blivit min nya favorit
2. Har haft hemma orange färgade rosor för att piffa upp vardagen. Hittade också hos frissan nya recept på sallader, en ny favorit har blivit rotfrukter och spenatblad.
3. Jag var i Köpenhamn på konferens på ett hotell jag tycker mycket om. Hotellet är inte så extra speciellt men färg och materialvalen är jätte lugnande och skapar en trevlig atmosfär.
4. Ville ha en Marc Jacobs handväska och kollade butiken i Stockholm och Milano. Drack en kaffe också på Marc Jacobs caféet i Brera för att fundera men kom till slutsatsen att det inte var riktigt jag sen heller.
5. Boken Kuutamolla börjar så bra. "En rastlös historia om att älska".
6. Min nya underbara Vespa-hjälm :) Den har läderdetaljer i samma färg som Vespans nya lädersadel. Från The Bridge.
7. Solen i Milano förra fredag morgon. Skuttade ut i pyjamas för att vända ansikte mot solen- så glad blev jag.
8. Tyckte om texten "Sugar and spice and all that is nice"
9. Francesco, Filippo, Giacomo och Alessandro på Francescas soffa på efterfest efter Ilarias restaurangfödelsedag. Med var också Roberta och Marta.

No comments: