25/01/2014

Senaste Instagrams


1. Vi får alltid då och då bildmaterial från Vespareparationen och snart är den klar...! Vad fin den har blivit! 
2. Köpte Washi-tejp till en grej jag skall fixa inför bröllopet. Jag hade ingen aning om att det fanns en hel community av washi-tejp...!
3. Min tennformation från nyår. Vi tänkte först att de såg väldigt mycket ut som Japan. Japan kommer att bli vår bröllopsresa men först på våren- då där är som bäst. Nu funderar vi över vad det skall bli för resa i augusti....
4. Äpple must i Nyköping med min kollega Kjell.
5. Fra gjorde oeufs de là coque till mig på min födelsedag. Blivit min favoritfrukost efter mammas och min Paris-resa. 3 min 30 s är den magiska tiden.
6. Morgonkaffe. Veckosluten på senaste tiden har blivit mer hemmakväll-baserade än utekvällar så jag antar att den Nordiska vintern kickar in... på morgonen är det också svårt att vakna...
7. På min födelsedag åt jag en massa mumsigt från havens värld på B.A.R.
8. Äpple must stället i Norrköping. Har igen haft arbetsresor- några dagar sedan i Oslo också. Vad roligt det skulle vara med arbetsresor till New York eller Paris eller Jamaica.
9. Drack ett glas skumppa på min födelsedag som fördrink på ett av mina favoritställen- Storyhotel.

No comments: