13/01/2014

Senaste Instagrams


1. Cappuccino och brioche i Milano. 
2. Man kunde märka att arbetsveckorna började igen när blommorna hann vissna hemma :(
3. Giacomo och Ilaria har ett skelett hemma :) Giacomo (kommande kiropraktiker) visade mig vad som kunde vara fel med min nacke. Jag var sedan på besök hos en kiropraktiker i Stockholm som fann samma fel.
4. Lunchsushi med Micke.
5. Musa :) Världens gulligaste boxer.
6. Mamma var på besök i Stockholm dåförra helgen. Här äter vi vegetarisk brunch och dricker belgisk öl på Urban Deli.
7. Köpte ett armband där pengarna går till cancerfonden. Det står Fuck Cancer på den.
8. Jättegott Chaite från Urban Deli och bakom synns Marimekkos brödkorg (eller hos oss fungerar den som brödkorg för knäckebröd).
9. Bestämde mig för att sluta använda mobiltelefonens kalender och använda en riktig papperskalender istället. Blev tokig med att jag inte kunde brainstorma mellan raderna... :)

No comments: