30/09/2013

Senaste Instagrams


Man märker faktiskt att hösten är här. Så mörka färger...

1. Pizza Margherita (med Bufala- ost såklart) på en ny restaurang i Navigliområdet.
2. Kön till Gelateria della Musica på fredagen vid midnatt (!)
3. Jag fick souvernirer från Kyoto- där Ndra var i 3 veckor. Ett japansk te och en liten söt necessär.
4. Min kollega Peter och jag har ett stammisställe där jag dricker en cappuccino och han en macchiato. Varje vecka.
5. Cascina Caremma- ett udnerbart ställe ca. 30 min utanför Milano... kossor, grisar och stora åkrar med grönsaksodling. Spa-avdelning och jättefin restaurang.
6. Höststorm över Gamla Stan. Bilden tagen från Tunnelbanan så det speglar sig i fönstret.
7. En av Secondhand-butikerna på Via Mora, Milano. Vilka läderväskor...!
8. Pane Vino fungerar som bra plats för kontraktpåskrivning för bostäder.
9. Le Colonne di San Lorenzo, Milano.

No comments: