20/06/2013

Chloé


Jag har länge gillat Chloé: lite gulligt, lite kvinnligt, underbara färger och roliga linjer och detaljer. En tid sedan hittade jag denna klänning av See by Chloé på Judits Second Hand- en perfekt grej till dagar då man vill vara väldigt laid-back.

Jag skulle nämligen helst gå i högklackade skor, jeans och kavaj varje dag men det blir väldigt obekvämt de dagar som man är trött och slut. Vilket har varit jätte ofta på senaste tiden då jag rest massor och varit ute varje kväll.

I mjukisbyxor kan man inte riktigt gå till jobbet och alla andra sköna kläder jag har ägt har jag alltid lite måstat skämmas i. Men klänningen från See by Chloé är helt suverän! Så extremt skön men ändå inte för laid-back som mjukisbyxor :)

Passar ju också bra till min doft som jag valde till min sommardoft.

No comments: