02/02/2012

Fast jag alltid förr hatade kilklackar...


Igår läste jag slut den här boken. Den var klurigare än så- att den skulle ha 2 historier på båda sidorna. Den slutar nämligen också med att inte berätta slutet. Man måste själv komma fram med den lösningen man tycker bäst om.

Igår köpte jag 2 underbart mörkturkosa tekoppar på Tehuset Java. En butik fylld av supersöta koppar och annat porslin, massvis med olika sorters te och choklad och tvålar och annat man kunde gå omkring och röra och dofta på i timmar.

Idag när jag läste Posh24.com, så som varje morgon med mitt morgonkaffe, såg jag en alldeles underbar klänning. Kolla här ! Så där skulle jag klä mig om jag fick gå på bal snart. Tyvärr så gifte sig ju Finlands kommande president Sauli Niinistö (eller det får vi veta på söndagen, eftersom det är valdagen) så hans date kan jag ju inte vara... månne det skulle finnas balmöjligheter i Sverige? Måste kolla upp saken inom kort.

I går köpte jag också korallfärgade jeans på GT och funderade hela vägen hem vilka färgs skor skulle se bäst ut med dem. Och när jag öppnade min favoritblogg Cupcakes & Cashmere märkte jag att underbara Emily också hade sådana färgs  byxor. Hon matchade dem fint med nude färgade skor. Vilket jag också hade tänkt, fast med klack. Eller dessa kilklackar i brunt från Vagabond som jag nu är sugen på. 

No comments: