25/01/2012

Milano


Jag hade det alldeles underbart i Milano. Förutom födelsedagsfesten på lördagkväll firade jag min födelsedag på söndagen med lunchfest hos Fras morföräldrar tillsammans med Fras familj och det var ju så roligt så, eftersom lilla 1,5-åriga Milo har nu en period där jag är hans idol. Så Milo och jag öppnade tillsammans gåvorna, blåste tillsammans ljusen på tårtan och och lekte både kök och biltävling :)

På söndag kväll åt Fra och jag middag på SOY (en japansk restaurang där man får också sitta utan skor på golvet) och hade en aperitivo före det på Mariposa.   

På måndagen var vi på fotografiutställning, eftersom Nadra hade fått andra pris i den tävlingen. Jag blev väldigt intresserad av Rawproject, som håller dessa tävlingar och tänkte själv vara med i fortsättningen. Väntar fortfarande på min Nikons laddare som är i mitt flyttlass....


Corso di Porta Ticinese på måndagmorgon under solsken.

No comments: