21/10/2011

En kväll ute i Dornbirn

Två spanjorer började i mitt nuvarande team här ett par veckor sedan. Så före jag skall flytta iväg måste jag lära dem allting jag kan. Det har varit riktigt roligt och en bra träning för mig med tanke på mitt nya arbete.

Det som jag själv har tyckt att har varit väldigt jobbigt med att bo här i Vorarlberg är att människorna inte tar dig lätt med ut på en drink eller med på en fest. Man måste liksom känna varndra sedan man är liten för att kunna vara vänner. Så jag tänkte göra just så till andra som jag skulle ha önskat mig att jag skulle ha blivit behandlad i början av min flytt hit... därför var Alejandro och Eduardo igår ute med mitt stamgäng på en drink :)

Eduardo och Alejandro.

Jenni och jag :)

Pirmin.

Alejandro, Ralf och pojkarna...

No comments: