22/09/2010


Hej, hur mår ni?
- jag köpte en byrå på Ikea, som jag byggde ihop idag. Har en blå tum på grund av att jag använde en kavel som hammare som var en aning större än jag tänkte…
- jag har jobbat hårt på jobbet och gillar att jag har massvis att göra
- har tyckt om att läsa Blondinbellas blog nu när hon är bara några kilometer från mig!
- jag har blivit medlem i företagets bowlings lag
- jag väntar med iver på veckoslutet och resan till München och Octoberfest
- imorgon skall vi med jobbkompisarna och vandra i bergen och äta middag på toppen
- Fra och jag har planerat en veckoslutsresa till Stockholm i höst. Bara för att se omkring och ha det roligt.
- läkaren ville att jag skulle börja äta homeopatiska mediciner för min infektion som jag redan fast över en månad i halsen
- jag har två hästar i trädgården och vi diskuterar iiihahaaa om mornarna.

No comments: