03/09/2010

Dagens Outfit




Ballerinor: Lolita, Milano
Jeans: Nudie
Vit topp under: H&M (som i mitt tycke gör de bästa vita-toppar-att-ha-under-tröjor)
Tunika: Kappahl (som mamma skickade till mig i ett postpaket tillsammans med klänningen som jag skall ha på mig om 2,5 vecka i Giovannis och Sonias bröllop)
 
Jag blev så glad förra veckan då jag fick paketet av mamma. Jag har annars också märkt hur mycket de små sakerna gör en glad. Ett telefonsamtal med en vän, en leende och hjälpande person, en bra blogg eller ett hårt träningspass kan göra under. Det är inte alltid så lätt att klara sig ensam i ett nytt land där man får riva sig själv i håret över alla de saker man inte är van med och tycker att är vansinningt idiotiska. Men det är väl också en hälsosam process som gör en starkare?

4 comments:

Laura said...

Jag känner dendär riva-sig-i-håret-känslan :0) Jag använder också H&Ms vita-toppar-att-ha-under fast jag har dem också i två olika rosa och i svart :) De är faktiskt de bästa! :)

Saara said...

De ÄR de bästa! Kostar typ inget, kan slitas och slängas, håller ändå länge och är av bra material så de ser inte så billiga ut :)

Maria said...

Jag har faktiskt funderat lite hur du har klarat dig där i Österrike.. om byråkratin är ens nära på den tyska så förstår jag väl varför det känns jobbigt. Stora kramar!

p.s. bara Ronny får vårt w-lan att fungera kunde vi kanske skypea nån dag?

Saara said...

jag vill gärna skype!!! och har mycket att berätta om byråkratin!!!