26/08/2010

Pandora

Tutustuin vuosia sitten Nomination rannekoruun. Idea oli mielestäni todella hauska, että rannekorua pystyi muokkaamaan ajan mukana mielekkääksi. On hauska idea saada uusi pala esimerkiksi syntymäpäivälahjaksi, matkamuistona tai muistona muusta tärkeästä tapahtumasta. Tai miksi ei "vain muuten vaan" :) Tosin en ole pitänyt rannekorusta niin paljon- yhden yksinkertaisen syyn takia. Se on niin pliisu makuuni. Olen harakka. Haluan isoja, kimaltelevia koruja. Hopeaa ja valkokultaa ruskettunutta ihoa vastaan, isoja kivia ja kimaltelevia timantteja. Nomination on ihan soma mutta ei se näy ja räisky. Pidän Nomationia aina ranteessa muiden korujen kanssa, koska mielestäni siinä ei ole tarpeeksi ytyä.
 
Toissa päivänä kolleegani esitteli minulle Pandora- rannekoruaan. Pandorassa on täysin sama idea, mutta tyydyttää paremmin mun blingbling-halua, kuin Nomination. Kun olen siis saanut hankittua pesukoneen ja huonekaluja asuntooni ajattelin hankkia Pandora-rannekorun. Tai vaikka toivoa joululahjaksi :) Ja sitten on helppo nakki antaa mulle lahjoja merkkipäivinä :) Niin ajattelenhan tässä enemmänkin läheisteni parasta kun itseäni :) No jos ei Pandora ole tuttu ilmiö (niinkuin ei minulle ennen tätä päivää) niin tässä lyhyt esittely...
 
Valitaan siis ranneketju (siis Pandora brändillä on myös muita koruja, nyt ajattelen vain sitä muokattavaa rannekorua), Ja ranneketjuun voi sitten ostaa palasia ja täyttää ketjua mielen mukaan. "Pandora-palaset" ovat muuten tehtyjä vahvoista luonnonkivistä, Muranon lasista tai hopeasta ja kullasta.
 
Valmiina rannekoru voi näyttää esimerkiksi tältä:

No comments: