15/07/2010

Grafisk design...

Så här har mitt arbetsbord sett ut idag. Jag skall nästa vecka ha ett möte med en grafisk designer om alla symboler som jag behöver för att klargöra till elektrikerna vad de skall installera. Så jag har funderat ut på mindmappar alla sorters möjligheter. Roligt är det ju att jobba med det man har blivit skolad till! Jag har iallafall varit väldigt nöjd.

Imorgon blir det en kort dag, eftersom jag skall vara klockan 18 i Milano. Gulle skall få nya ringar då på ett garage. Jag väntar amnnars också att få spendera tid där! Jag skall träffa Milo, den nyfödde som jag inte ännu sett, åka till stranden för att simma och sola, fira min kompis födelsedag, träffa en hel del andra vänner osv…

Jag har annars märkt en underlig grej. Lite sjuk faktiskt. I Finland klädde jag mig väldigt ofta i blåvita ränder och nu har jag börjat använda allt mer rödvita ränder. Varför är detta en aning sjukt? Jo, tänk på Finlands blåvita flagga och Österrikes rödvita flagga. Men jag lovar, det är helt omedvetet :)

Idag var det dock en liten blandning…

No comments: