13/04/2010

The day at the exhibition


Den här dagen har vi då alltså spenderat på Frankfurt belysningsmässan. Jag hade mina högklackade skor på under morgonen men efter att vi gått i 5 km och ännu bara sett 10 % av mässan böt jag om till ballerinor. Det fanns massor att se och uppleva. Efter lunchen samlades vi sedan vid företaget som delade ut priset. Vd:n höll ett tal och bilder togs då vi skakade hand. Dagen var riktigt mysig. Nu är jag redan på flygplatsen på väg hem. En aning rikare :)

The light exhibition is so big that I had to change my high heels to ballerinas! Man we have walked! And gosh how much there is to see! After lunch we could calm down and listen to the CEO of the company that announced us as winners.. He kept a small speech and handed out 1st, 2nd and 3rd prices of the competition. We shook hands and got our photographs taken. The day was great but also exhausting! Now I’m already on the airport happy to go home. And more rich as I was when I came here :) 

2 comments:

Laura said...

oj vad du ser fin ut! :)

sv: Tack, fast min vita hy lyser riktigt i solen tycker jag! :D hahah så är det sen.

Saara said...

Tacktack :)