20/02/2010

I've never wanted something rational


Jag hade trott att detta veckoslut skulle bli tråkigt, eftersom jag måste studera till min sista tent, men nehej, det kommer att bli toppen! Vid sidan av studierna skall jag också njuta av Iinas, Paulis och Anttis sällskap. Vi skall spela bordspel, äta gott, dricka vin, ta pölliga fotografier och gå på promenad och snacka om allting. Vad händer sedan? Jo, jag får Fra hit för en vecka :) Det får mig att hoppa jämnfotaoch klappa händerna!

I thought this weekend would turn out to be completely exhausting with studying atom physics. Luckily I was wrong :) I will spend a great day and eve today playing boardgames, drinking wine, eating good food, taking silly pictures and going for a walk talking about everything! And the best of all: Fra will be here for a week so I'm happyhappyjoyjoy also about monday :)

Luulin viikonlopun olevan tappotylsä mutta kivat suunnitelmat piristävät. Toivon Antin jaksavan ottaa muutaman hauskan valokuvan, koska Antti on loistava valokuvaaja. Pelaamme siis lautapelejä, syömme hyvin, juomme viiniä ja höpöttelemme kaikenlaista. Jos sää sallii, niin pitkä kävelyretki voisi myös olla poikaa! Ja mitä parasta, maanantaita kannattaa nyt odottaa innolla, koska saan Fran tänne viikoksi, hihihhihi

4 comments:

Fra said...

I love this picture and the blond girl in it!!

Saara said...

I love you too <3

karin said...

det låter underbart! hoppas ni har haft det toppen! :)

Saara said...

Javisst :)