21/01/2010

Dagens Outfit

Jag hade planerat en totalt annan outfit, men eftersom jag märkte att det var -18 grader ute valde jag en aning varmare variant...


I had planned a cute outfit for today, but when I notices it was -18 degrees celcius (-0,4 Fahrenheit) outside, I went with this warmer option...


Olin suunnitellut ihan soman asun täksi päiväksi mutta huomattuani -18 asteen pakkasen ulkona, valitsin lämpimämmät vaatteet...




Boots: Vagabond
Black pants: Zara
Purple Tunic: Market in Italy
Black sweater: H&M
Necklace: 2nd hand market, with a new bow :)

2 comments:

Laura said...

men den här outfiten va ju helt grymt söt ju =)

sv: tack. de blev en aning rödare och mörkare än jag hade tänkt mig, men det är bara toning så det slits väl bort efter några tvättar :)

Saara said...

Tack snälla du :)