01/12/2009

Packningsproblem


Jag åker på fredagen iväg till Milano, vilket naturligtvist är urkul. Problemet är det, att jag oftast packar med mig endast handbagage men denna gång verkar det vara omöjligt! Jag har nämligen ett väldigt varienrande program! Nästa vecka skall jag alltså...

  • snowboarda i Alperna
  • gå på maskerad/födelsedagsfest (tema: klä dig till ett yrke)
  • gå på mässa till mässhallen med stånd av olika kulturer och deras traditionella grejer
  • spendera en dag på ett spa och njuta av massage och behandlingar
  • middagar och fester med alla vänner
  • åka till Serravalle för att outlet-shoppa.



Så jag skall inte bara ha med mig snowboardoutfit, bikini, maskeraddräkt förutom vanliga kläder också alla julgåvor som jag shoppade igår! Mamma mia, vilket bagage!

2 comments:

Laura said...

Ooooj låter som en rolig resa hör du :) Men sen igen håller jag med att packningen låter lite svår :P Du får ha på snowboarddräkten i planet ;)

Laura said...

Tacktack, det är min ytterst trendiga kompis som har gett koppen :) Jag läste det där som du skrev om att njuta, kanske att dricka espresso ur en röd kopp och bli glad av det är nånting man kan sätta under den kategorin :) (Jag försöker njuta av att skriva min gradu med hjälp av stearinljus och sånt :))