25/11/2009

Mysigt kvällsprogram


Jag sitter i sängen och dricker min kvällsorzo och kollar på The Hills, The Hills Aftershow samt The City. (Orzo är förrästen en dricka som är populär i Italien. Orzo är gjort av rostat korn och dricks bl.a. istället för kaffe. Jag gillar att dricka orzo på kvällen eftersom jag känner mig mätt och somnar bra)

The Hills var nog så show igen! Vilken Vegastrip! Men jag kan inte fullt förstå varför Kristin är så efter Justin? Visst tycker jag att han är gullig i ansiktet och han han har en snygg kropp men inte skulle jag tåla hur han beter sig. Eller är det just det som gör honom så oemotståndlig att han ena dagen ger sitt allt och öppnar upp och andra dagen inget och är stängd?

Haha, på Aftershow tänkte jag bara på Dans bröst! Visst ser det ut som om han hade också bröst under kavajen, med tanke på hur t-shirten formar sig? Saken hjälper förstås inte att Jessi har en aning bröstfokuserat på sig också...

I The City älskar jag hur Olivia ser ut och oftast ser hennes kläder och outfits underbara ut men jag gillar henne fortfarande inte som människa. Hon är så snobb! Och en aning enkel. Men jag är definitivt på hennes sida emot Erin eftersom jag anser att Erin är en usel chef. Erin kan enligt mig inte alls hålla reda på sitt team och samtidigt prestera själv bra utan hon gnäller som en unge och får sig själv att se superoprofessionell ut. Men Whitneys line var supergullig, så som Whitney själv.


Vad tycker oc tänker du om vad som pågor i The Hills o The City för tillfället? Saknar du förrästen Lauren?

2 comments:

Laura said...

aj hur lagar man det där orzo riktigt? det låter som nånting man borde pröva på :) jag sku ha jätte mycket annat också att kommentera till det här inlägget men jag hinner int nu, måst springa till bussen! :)

Saara said...

Jag har köpt färdigt pulver från Italien. Det är som malet "purukahvi". Man blandar det med vatten och det blir till dricka. I Italien kan man också köpa från butiken eller beställa på cafè sådan Orzo som är gjort med espressomaskin.