24/10/2009

Min Freak :)


Jag har en väldigt kär och söt pojkvän som jag älskar massor. Han är just sådan som jag alltid ha velat vara med. Vår historia är supergullig, men den kan jag berätta om en annan gång. Men som alla… är ju ingen perfekt. Min pojkvän är en freak, så som alla män enligt Sex and The City. Min pojkväns sjuka syssla är att klicka på skype ”fånga bild”, under varenda ett samtal vi har :) Vi snackar ju på Skype i timmar varje dag (vi försöker ses minimum 1 vecka per månad så länge jag gör mitt diplomarbete, men annars blir det Internet som gäller…) så det har blivit här under månaderna en ganska stor fil med bilder. Jag blev själv häpen över alla miner jag har… man ser ju inte precis sina ansiktsutryck själv varje dag…



















7 comments:

Fra said...

du är så underbar älskling!!! In en "kuva" du verkar en trevlig svin... Puss Puss

Saara said...

haha, tack så hjärtligt :)

Saara said...

kuva = bild på svenska

ELLINORAK said...

okej :D kul!

karin said...

hihi, du är så söt sara! :-)

ja, det var en jättelyckad kväll! :)

Johanna said...

Haha, mustakin on kuulemma otettu aika kauniita otoksia skypekeskustelujen aikana :D

Saara said...

Johanna: sun täytyy kanssa tehdä niistä joku kollaasi :) Ja siis vaikka noi näyttää siltä, että olisin näytellyt niin ei, ihan keskustelussakin toi 3 kuva tuli :)