14/12/2013

Senaste instagrams


1. Stockholm har varit extremt grå under en lång period. Önskar mig fler minusgrader och snö.
2. Fick se en skor från några centrimeters distans på konserten...
3. På Urban Deli hade de hängt upp en massa recept i taket och man fick plocka med sig gratis om något lät gott :)
4. Mina favorit foto-objekt: lyktstolpar.
5. Jag var i Umeå och där fanns en häftig arkitektur på en frisör, det gröna är taket.
6. Luca, Fra och jag var i centrum på julmarknad och vi njöt av glögg och julsångskonsert.
7. Jag var på Gotland i Visby på arbetsresa fast nån dag innan smakade jag på en supergod öl! Visby Oaked Porter!
8. Jon på jobbet var klädd som en manlig modell så vi tjejer retade honom och publicerade bilder på hans stil.
9. Utkum, Antonio, Maria, Roberto, Stefania, Rami, Claudia, Costanza och jag var på en julmiddag förra lördagen på en libanesisk restaurang. Utkum spådde min framtid från libanesisk kardemummakaffe. Jag påverkade en aning för mycket resultatet och vi kom fram till att Fra och jag skall åka på bröllopsresa till en plats med flod och berg.

No comments: