28/08/2013

Senaste Instagrams


1. Skulle kunna fotografera stadshuset pelare och valvbågar i timmar.
2. Tog med mig frukost från Bröd & Salt till jobbet då jag inte ville stöka hemma då Giulia & Marco sov. Gillade deras logo :)
3. Stockholms smalaste väg. Hade ingen aning om dess existens före jag på skoj läste LonelyPlanet.
4. Hade brist på strumpor så tänkte pigga upp hösten med ett antal Happy Socks.
5. Har blivit helt beroende av sushi igen. Det går i perioder.
6. Jag älskar att spela bordsspel. Det har vi alltid gjort hemma och blir alltid lika ivrig då endel vänner också gillar det. Här Munschkin. Ett såååååå roligt spel att man får gapskratta.
7. Globen.
8. Flög till Sundsvall igår med en SAAB 2000. Tyckte det var superhäftigt så flygnörd som jag har blivit. SAAB 2000 är SAABs sista egna civila flygplansmodellen Saab utvecklade och en av de snabbaste turbopropflygplanen med en hastighet på 665 km/h :) Instagrammade bilden och Saabnation gillade den- geekheten i höjderna igår alltså..!
9. Text på en av loungerna på  den nya superfina Tele 2 Arenan.

No comments: