23/06/2012

Midsommar

Igår tog regnet en paus av att störa oss så vi kunde äntligen njuta av sommarväder! Vilket passade ju bra eftersom det var midsommarafton :) Vi var ett helt gäng samlade på stranden på Långholmen där vi grillade, åt, kastade frisbee och endel simmade. Det var riktigt mysigt att klä på sig sommarklänningen och nynna på "jag tror jag tror på sommaren...." eftersom idag har regnet återvänt från sin paus.

Klarblå himmel.


Dans runt midsommarstången.


Betta hade en fin krans i håret.


Skärgårdsliv.


På sommaren måste man bara grilla bröd och göra bruschettor! Mums!


Jag simmade också igår i havet :)


Alla njöt :)

2 comments:

Anonymous said...

Oj vad det ser mysigt ut.
Jag tror jag tror på sommaren jag tror jag tror på SOL IGEN....mam

Saara said...

Nog för att vi kanske inte behöver pynta oss i blåa kravatter :)