21/02/2012

Vårkänslor?


Hur hände detta? Alltså jag kom till Österrike och sedan bötte jag hotell och då måste jag packa mina grejer och mitt i allt hade jag 5 par glasögon med mig?!

Man märker att solen har lyst ute :) :)

Jag hade med mig de vita från Sverige. Dem har jag köpt i Milano på marknaden och dem tog jag med till min maskerad outfit. Fra köpte aviator glasögonen till sin maskeradoutfit men så han gav dem till mig. De svarta köpte jag får några euro i en närbutik då vi körde i bergen för flera timmar under total bländning fungerar inte. De korallfärgade solglasögonen köpte jag idag för ett par euro dem med eftersom jag hade inte mina svarta med.

De korallfärgade med glas hittade jag på rea. De skall bidra till min nya corky look :)

Bättre att ha många billiga olika eller ett par dyra fina? Eller av både varianterna?

No comments: