15/09/2011

Dagens Outfit

Jag hatar så vädret i Dornbirn. Det är alltid lågtryck och regn. Molnen är på berstopparnas denna sida och det är bara dimmigt och grått överallt. Och detta väder har vi nu haft i många månader. Så liksom inspirationen till att göra något är ganska noll. Idag morsse klädde jag på mig detta:
Kavaj: Sand, Scarf: urgammal minns inte, topp: Vero Moda, Jeans: Only

Men så tyckte jag att 2 grejer var alldeles fel. Grej 1: ville ha håret fast eftersom vid lågtrycksvågor får man alltid hett och grej 2: skulle ju bara sitta vid min dator idag utan att träffa kunder mm så böt om kavajen till en tröja. Mycket skönare.
Tröja: Zara

Det är inte bara vädret som är omöjligt just nu; att hitta bostad i Stockholm är inte något lättare.

Så om någon vet någon som vet någon som kanske skulle ha en bostad att hyra ut ett tag, kontakta mig :)

No comments: