07/09/2010

Combination


Det finns en klädkombination som jag har älskat i många år. Jag minns att jag som tonåring redan använde den här kombinationen men har totalt glömt bort det under åren (hej! Påminnelse om att jag är gammal igen!). Nu när jag har haft tid att se på en massa tv-serier och filmer (när jag varit sjuk och ensam) så kom jag ihåg kombinationen igen, tack vare Andy och Carrie. Jag talar alltså om svart kortärmad på en vit kragskjorta och helst ännu kombinerat med något smycke med silkesband, pärlor eller annat girly girly. Vad tycker du? Stiligt eller tråkigt?

There is a cloth combination I have loved for many years. I remember that I already as a teenager was a fan of the combination but somehow I have forgotten it during the years (hey! The old factor again!). Now when I have had time to watch movies and tv-series (being sick and alone in a foreign country) I found the combination again, thanks to Andy and Carrie. I am talking about the short sleeved black t-shirt on top of a white shirt, preferably combined with a girly girly jewelry like perls and silky ribbon.So what do you think, stily or boring?

No comments: