09/04/2010

Fredagsförmiddag med mamma

Mamma och jag var på stan idag igen. Jag ansåg att det är trevligare att spendera fredagen skvallrandes med mamma än att sitta å jobbet. Det var också underbart att stiga in i Zara klockan 10:00 då de öppnade sina dörrar, eftersom jag kunde pröva på nästan alla plagg utan att köa till omklädningsrummet eller visa hur många plagg jag bärde med mig. Till slut hittade jag en underbar kavaj! Jag skall nu pröva kavajen med kläderna jag har hemma och se hur den passar. Det kan hända att jag ännu måste skaffa mig en kragskjorta i vitt men är inte helt säker...
Vi var också på lunchsallad och kaffe. Som vanligt. Och kikade in i den relativt nya butiken på Mannerheimvägen där det säljs organiska matprodukter. En riktigt söt butik.
Till slut gick vi påda på manikyr för att känna oss som prinsessor.

No comments: