01/03/2010

God morgon måndag!

Jösses vilken frukost! Iallafall så mycket kalorier att energin räcker för hela veckan! Jag följde Fra till flygplatsen och vi käkade tillsammans brownies och drack varsinn cappuccino eftersom vi var alldeles för trötta för att själva koka kaffe så tidigt på morgonen. Nu är jag då på jobbet och skall snart dra min bake till biblioteket och börja plugga för nästa veckas tent.

Jag har också planerat denna veckas gymnastik...
Måndag: 60 min simhallen (vattenspring/vattenskidning 30 + simning 30)
Tisdag: Gymet 60 min (crosstrainer 20, muskler 20 och spinning 20)
Onsdag: Innebandy träningar i 60 min
Torsdagen: Vattengymnastik om jag får plats annars ut och gå i 60 min
Fredagen: 60 min simhallen (vattenspring/vattenskidning 30 + simning 30)

8 comments:

Laura said...

Sv: på torsdag :) resefeber!!!!

Laura said...

sv: Tack, det ska jag!!! :D

håller på att bli tokig här, min handledare har försökt få mig att göra helt massor nu men jag kan ju int skriva på gradu 24/7 och sen bara fara på resa, det kräver ju också lite planering före anfärd :P

Kwil said...

What are those?!! that looks so unbelievably delicious :)

Saara said...

Kwil: The most amazing brownies I've ever eaten!!!!! With nuts and chocolate and caramel sauce, mmmmmmmmm!!! :)

Kwil said...

mmmm total brownie craving now :)

Saara said...

Kwil: Oh come on! Your blog makes me crazily hungry every time I open it !! How can these brownies even compete with all the delicious stuff u r able to make? :)

karin said...

vad gott det där såg ut!! med så mycket träning kan man ju äta vad man vill utan problem! :) bra och flitigt att du tränar så mycket!

hihi, jag tror inte du kommer se någon skillnad på håret... :)

Saara said...

Karin: Nu när jag arbetar varje dag sittandes blir jag alldeles tokig om jag inte får röra på mig på kvällen!