17/01/2010

Martina och Saara



15 comments:

iinaE said...

ihana kuva! mistä tää on otettu? :)

Pyppe said...

Sötisar <3

Saara said...

iina: martinan syntymäpäiväjuhlilta :)
pyppe: tack :) hej, när skall vi ut o gå?

Pyppe said...

Vilka kvällar har du lediga denna vecka? Idag o fredag passar int för mig..

Laura said...

Fint foto!

Sv: Tack! :) Det är alltid roligt när folk kommer ihåg ens namnsdag, för det är så ovanligt att någon gör det tycker jag.

Haha det där med hårbenan och riktningen man fotograferar från har jag aldrig tänkt på! Men nog har jag en massa liknande kriterier själv =) Håret är nog viktigt på foton! ;)

Jee, de sku va underbart att få en sån kamera, jag håller tummarna för dig ;) Det var riktigt roligt på café med flickorna, jag drack en smoothie och så talade vi om allt :D Just så som det ska va!

Saara said...

Pyppe: Imorgon efter 19, på torsdagen när som helst? På söndag kväll? Nästa vecka ti och ons..?

Pyppe said...

Oujee, skall vi säga onsdagen kl. 20?

Laura said...

Sv: Mmm jag är ofta likadan, speciellt om jag har någon tid att hålla. Inte hinner jag då fixa håret så speciellt. Nu när jag skriver gradu (oftast hemma) så passar det ju sig bra att fixa fast hur komplicerade frisyrer ;) Så tar de länge att börja me gradun om dagarna. Nej huhhuh. I'm my own worst enemy!

Saara said...

Onsdagen den 27, klockan 20 vid butiken?

Saara said...

eller imorgon??

Laura said...

Sv: Haha, nå det känns bra att veta att man int e ensam om att ha lite svårt med att få nånting gjort. Nu har ja åtminstone sökt fram lite mer bloggmaterial - men det är ju den roligaste och lättaste biten av arbetet i min gradu! :D Woohoo!

Pyppe said...

Idag, om det passar dig.. Alltså den 20. :)

Saara said...

Passar bra! Klockan 20 vid butiken idag. I'll be there! :)

Carissa Thilgen said...

you look gorgeous in this photo!! your skin is glowing!

Saara said...

Carissa: Thanks :) But it's just bareMinerals make-up ;)