26/01/2010

label.m

Hurahdin kokeilemaan vanhan Tigin kehittäjän uusinta tuotesarjaa, eli Label.m:ää. Ihastuin Label.m:än purnukoiden ulkonäköön ja siihen, että niissä on mieto tuoksu. Olin hoitoaineen tarpeessa ja ajattelin aloittaa kokeiluni tästä tuotteesta:

Olen ollut kaikin puolin tyytyväinen valintaani. Purkki on helppokäyttöinen ja siisti sen mahtavan korkkimekanismin takia. Tuote on mukavan tuoksuista. Hiukset tuntuivat ihanan hyvinvoivilta, vaikka ovatkin juuri värjätyt. Suosittelen.

7 comments:

Laura said...

Jag har Tigi Bed Head och Tigi Cat Walk-produkter som jag använder i mitt hår (Bed Head Brunette Goddess shampoo + balsam och Tigi Catwalk Fast Fixx Leave in Conditioner) - tycker om dem nog, speciellt den där Leave in Conditioner.

Sv: Utbildningen: Funktionsinriktad Musikterapi :) 90 sp

Laura said...

Oho jag märkte att jag ha glömt din födelsedag så GRATTIS GRATTIS i efterskott! =) Hade du en bra födelsedag?

Saara said...

Jag gillar också Tigis produkter. Jag brukar byta alltid emellanåt shampoo och balsam och muotoilutuotteita... ag använde också en tid samma leave in Fixx Conditioner :)

Och tack, ja, hade födis :)

Vivian said...

Saara, your blog is always a delight to look at. Even though I cannot read it, the pictures are wonderful, and I love taking a peek at your life in beautiful, wonderful Finland.

xx

Saara said...

Vivian: Thanks, u r so cute :)

Sirpa said...

Hymm..pitää tesmata! :)

Saara said...

Sirpa: tesmaappa ihmeessä :D