06/01/2010

Frukost på flygplatsen


Idag åkte Fra iväg hem efter en 9 dagars vistelse hos mig. Det har börjat bli en vana nu att ha frukost tillsammans på flygplatsen eftersom vi brukar vara för trötta att ens prata med varandra då man skall stiga upp efter 6 (vi satsar på billiga flyg eftersom vi åker 1 gång i månaden, billiga flyg = dåliga tider).


Och vad är det jag får framför mig på Helsingfors-Vanda, om inte Marimekkos underbara Retro-serie? Om jag inte skulle ha planer på att flytta bort skulle jag ha köpt redan hela serien. Nu känns det dock en aning onödigt att hamstra åt sig grejer som man ändå inte kan ta med sig..?

3 comments:

Vivian said...

You have such beautiful pictures!! I visited Finland a few years ago, and honestly it's one of the most beautiful, fascinating places I have ever seen. You are so lucky to live there!

Thanks for visiting my blog! As for noodle tips, I'd suggest trying different broths- soy sauce base, miso, vegetable, chicken, shrimp... and spice it up with kimchi, and any kinds of vegetables!! Noodles are great :)

Saara said...

haha, thanks :) i'm actually planning to move away from Finland this year :)

We have a fast food chain called "wrong noodle bar" and I was just checking their mixes when u answered. Thanks for the tips :) I need to start experimenting :)

Carissa Thilgen said...

I don't know what this post says, but it sure looks yummy! :) that pastry makes me want something sweet...

btw, happy new year!