08/12/2009

Mysig dag i mysigt sällskap

Idag hade Francesco och jag planer på att spendera hela dagen i ett Spa i Milano. Vi flyttade trots allt på spa-dagen tills torsdagen av två orsaker... 1. Idag är det semesterdag i Italien och Spat var alldeles fullbokat så vi tänkte att kanske vi skulle ha det mysigare en annan dag och 2. Vi skall snowboarda hela morgondagen i Alperna så det verkar som en bra idè att ligga pà massagebordet nästa dag :)


Idag har jag shoppat. Jag har nämligen sökt efter nya stövlar och ny jacka men inte funnit. Inte ens igå r i Serravalle Outletbyn. Idag köpte jag en gul jacka och bruna läderstövlar. 
 
 

I kväll har vi också haft det supermysigt. Vi gick omkring i Navigli områ det i alla små nyssöppnade julbutiker, å t glass och beundrade vackra belysningarna! 
 
 

Ps. Jag sökte efter nocciola i närbutiken (nötkräm att sätta pà bröd. Jag äter det som sàdant med sked, hihi) men fann inte. Däremot fann jag nocciola kaffe!!!

2 comments:

Pyppe said...

Vitsi den där gula jackan e fiiin! I like!! :)

Laura said...

Din jacka!!!!!!