15/12/2009

Dagens Outfit


Vad klär man egentlligen på sig då man vaknar på morgonen och märker att ute är det mörkt och minus 17 grader? Man gör allt vad man kan: tar en suddig Dagens Outfit bild (som belysnings designer borde jag skaffa en aning bättre belysning i min lägenhet!!) och klär på sig nåt man gillar...
stövlar: nya, en boutique i Milano
Jeans: Nudie
Tröja: Tezenis
Topp: H&M
Och på vägen till jobbet, ute i kylan, packar man på sig allt ylle man bara kan finna, haha:

Duffel: Stefanel
100 % lambswool tröja: Indiska
Mössa: H&M
Halsduk: Mulberry 

1 comment:

Laura said...

Hihi cute :) Jag känner mig så klumpig när jag är ute nu, man är så "stor" med alla sina tusen kläder och lite handikappad, för att hitta nycklarna i väskan måste man ta av vanten och så håller man på att förfrysa fingrarna under de sekunder man desperat öppnat dörren ;) Jag är int van ännu med det här vädret.