04/10/2009

Kiitos. Tack.

Mun kädet tärisee. Kaikki jotka mut tuntee tietää sen. Kajaalin laitto on siis aina ollut hieman ongelmallinen prosessi ja käytän kajaalia siksi ainoastaan silloin kun on kunnolla aikaa laittautua. Satuin tossa muutama päivä sitten näkemään Jennin tekemän opetusvideon Pupulandiassa ja haluan nyt esittää suuret kiitokset. Jennin tekniikalla saan silmiini superhelpolla tehtyä kauniit suorat rajaukset. Kiitos Jenni !




Jag har väldigt skakiga händer... vilket betyder att då jag sminkar mig är det väldigt svårt att få gjort vackra drag med kajalpennan. Att sätta kajal runt mina ögon (speciellt på ögonlocket) är en himla prosess som tar timmar eftersom jag råddar till det så mycket. Några dagar sedan råkade jag se på en finsk blogg en video, där Jenni berättar hur hon sätter kajal på ögonen. Ta ett titt på videon, även om den är på finska! Så nu ville jag alltså tacka henne, hon räddade mig! Tack Jenni!

No comments: