19/10/2009

Dagens Outfit

Vi hade i morsse fotografering på jobbet. Vi tog en gruppbild för belysningslaboratoriets hemsida. Jag vaknade alldeles supertrött och vimsig och hade ingen aning om hur jag skulle klä mig. Efter att jag fällt tusen saker på golvet och fått ett jävla stök till stånd i all min trötthet klädde jag på mig följande kläder...
... och i min morgonvimsighet kunde jag ju inte få till stånd en bra bild heller. Nehej, för lite belysning och för mycket skakighet i handen. Men i allafall:

Boots: Via Vai
Jeans: H&M
Topp/tunika: Vero Moda
Tröja: Zara
Klocka: Swatch
Örhängen: Accessories

3 comments:

karin said...

du kunde inte ha valt några bättre kläder tycker jag! jättesöt outfit (som alltid sara!) hihi, familjen betyder mycket för mig! kram!

Anonymous said...

Du var underbar även om bilden var suddig...

Fra

Saara said...

Tack älskling <3